Keď sťahujem ilegálne film napríklad z torrentu tak mi ľudia nadávjú, že tým škodím producentom filmov. Keď ale ilegálne stiahnem detské porno tak mi prave naopak nadávajú tým pomáham tvorcom CP. Viete mi prosím niekto vysvetliť ako môźe tá istá činnosť v jednom prípade pomáhaťa a v druhom škodiť? Ďakujem
Komentář 6812
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-20 11:34:17Titulek: odpověď pro Horňáka
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Anarchokapitalismus «
No, všichni jsme původně měli Mises Institut (Mises.cz). Hynek z něj pak odešel a založil si Bohm-Bawerk Institut. A před časem tomu svému začal říkat Mises Institut.
No, Ludwig von Mises Institut, Martina Štipčáke apod. Ale díky za typ, poptám se tam jednoho kamaráda, třeba bude vědět ještě nějaký typ. jde me jen o nějakou soukromou diskusi, ale ta nedůvěra me stejně překvapuje. Díky
Komentář 6808
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-20 10:40:33Titulek: odpověď pro Horňáka
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Anarchokapitalismus «
Já vlastně nevím, koho přesně tím myslíte; když se zeptáte ve Fóru Svobodného přístava, kdo se tam považuje za pravicového libertariána, ozve se Vám bezesporu spousta lidí.
aha, no ale sehnat někoho z nich diskusi je nemožný, nemají zájem, a to ani o čistě soukromou diskusi. vás sice znají, ale jen z minula a ani nic nevědí o vaši současné aktivitě. Máte nějaký jiný typ na někoho? Možná jsem měl jen smůlu.
Komentář 6806
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-20 10:25:19Titulek: odpoveď pro Sweet
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Anarchokapitalismus «
Dear Alena,
I wasnt asking for your home address; I was talking about your email address (however, there is no order with your home address in our system). If you want to order the book, please, fill a form at: https://kniha.urza.cz/ If you have already fill it and nothing happened, please, write me an email (to urzanarchy at Gmail) from the address you user for the order.
Best regards, Urza
Komentář 6805
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-20 10:18:11Titulek: odpověď pro Horňáka
Nemyslím si, že tomu tak je; mnoho rozumných z nich nás dokonce podporuje, zatímco jiní tu mají fake profily a dělají si „nenápadně“ reklamu na své projekty (což mi nevadí, klidně bych s nimi spolupracoval i otevřeně).
Thanks for your answer. If you wanted my home address, than it is Alena Sweet, Sloup v Cechach 125, 47152. I would be much obliged if you will send me those 3 books of yours. I think, you are wonderful thinker, those ideas and subjects you have used as the base in your book are so well known to many friends and also in my mind I've said to myself many times during reading your book /borrowed from friend/ that I agree and know about it.
Hello. I am sorry about your order; however, I am not able to check it as I dont know your mail address (and I cant see there any pending order by now). Could you send me an email from the address you used for ordering, please? Thanks, Urza
What the hell? I did order three books about Anarchokapitalismu and nothing arrived, no answer, no comunicaion. I really wanted three books - one for me. one for my brother and one for my son. Could you do something about it?
Komentář 6800
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-14 19:45:35Titulek: odpověď pro Mavericka
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Anarchokapitalismus «
Zdravím.
Myslím, že čtyřletému dítěti není těžké vysvětlit, co je hlasování; ne že by umělo sčítat hlasy či rozumělo celkovému vyhodnocení, ale to nepotřebuje – stačí, když vyjádří názor.
A co se týče hlasování o "příliš pokročilých" věcech – jak tohle víte u dospělých? Jak víte, kdo kdy co chápe a do jakých důsledků? Myslím, že v hlasování obecně může každý projevit svůj názor, přičemž nikdy nemáte jistotu či kontrolu, do jaké míry tomu rozumí. Přičemž ta míra se může fakt hodně různit; každé rozhodnutí má své důsledky, přičemž nikdo nejspíš ani neví, zda zná všechny.
Hezký den, Urza
Komentář 6799
Autor: Maverick (neregistrovaný)Čas: 2021-08-12 22:04:34Titulek: Ankap: Školství a svoboda
Kategorie: » Anarchokapitalismus «
Ahoj, snad nevadí, že možná později napíšu ještě další příspěvky/otázky, podle toho, jak budu postupovat knihou. Tedy se předběžné omlouvám za potenciální spam :)
Chci se zeptat. Jak může hlasovat 4 leté dítě, které nechápe koncept hlasování? A pokud ho chápe, jak může hlasovat o jiných věcech v rámci školy, z nichž některé budou určitě příliš pokročilé, aby je dítě chápalo?
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Anarchokapitalismus «
Zdravím.
Nikde nemluvím o tom, že by "společnost" měla právo použít násilí vůči jednotlivci. Ani o tom, že "společnost" si něco řekne, něco označí za zlý čin a podobně. Vůbec nevycházím z tezí, na které se mě ptáte a předpokládáte je.
Dobrý den pane Urzo Zajímalo by mně proč si myslíte, že společnost má právo použít proti individuálu násilí, a kde toto právo bere?
Když ve státu poruším zákony, jsem potrestát státem, protože jsem (i když nedobrovolně) jeho občanem a pod jeho ochranou.
V ankapu ale nejsem součástí žádného většího kolektivu, pokud s tím výslovně nesouhlasím. I pokud bych žil v milionovém Tokyu, nemusím se nutně považovat za součást tokijské společnosti a nemá na mě přímý vliv. Nikdy jsem nepodepsal smlouvu se společností, že se zavazuji dodržovat NAP. Když tedy někomu ublížím, nedá se to považovat za porušení NAPu protože jsem s ním nikdy nesouhlasil! Pokud proti mně pak společnost použije násilí, je to zcela určitě nelegitimní. To, že se spolu domluvili, že existuje něco jako moralita a nebo vlastnické právo, pro mě nic neznamená. Pokud s tím sám nesouhlasím, jakákoliv síla proti mně použitá od nějaké samozvané vyšší autority je nelegitimní.
Když budu šmejd a půjdu k nějaké babce do bytu a prodám jí předraženě mobil co ještě k tomu ani nefunguje. Společnost si řekne, že jsem hajzl a udělal zlý čin - to je jen jejich subjektivní názor a mně nezajímá, protože jsem si vydělal. Když půjdu k babce do bytu a ukradnu jí mobil, společnost si řekně, že jsem udělal zlý čin a navíc bych měl být potrestát - pořád je to jen jejich subjektivní názor a mně nezajímá, protože jsem si vydělal.
Komentář 6796
Autor: Urza (neregistrovaný)Čas: 2021-08-03 10:39:00Titulek: odpověď pro vevgfewvgfewgwg
Web: https://www.urza.cz/Mail: urza v doméně urza.czKategorie: » Svobodný přístav «
Zdravím.
1/ Díky za náměty; nicméně máme námětů na hosty řádově více, než kolik jich stíháme zvát (nebo i o nich studovat).
2/ Tohle jsem bohužel zrovna nestudoval. Ale díky za poznámku.
Hezký den, Urza
Komentář 6795
Autor: vevgfewvgfewgwg (neregistrovaný)Čas: 2021-08-02 21:41:45Titulek: Záhumenští a žádná epidemie
Zdravím. 1)Námět na skvělého hosta ev. hostku, jak říkají feministky, (hahaha) případně hosty. Jednoho z manželského páru Záhumenských, nejlepší by však bylo, kdyby přišli oba. Jsou to profesionální právníci, kteří se velmi angažují v obraně našich práv, svobod před státní kovidzvůlí a kovidtotalitě. V jednom komentu na D-fensovi jsem se dočetl, že tak moc usilovně bojují proti státní kovidzvůli, až je na NSS nesmírně nenávidí. :D Tím zároveň brání poslední zbytky našeho právního státu. Paní Záhumenská provozuje tento web, který obsahuje velmi přínosný blog, v němž píše o svém boji proti státní kovidtotalitě. Velmi doporučuji. https://stavbeznouze.cz/aktualne/ Z jejího blogu je jasně zřejmá její obrovská touha po svobodě a po tom, aby jí, její blízké a celou společnost stát nebuzeroval a neomezoval. Mně osobně je nesmírně sympatická a považuji ji a jejího manžela za zapomenuté hrdiny kovidové doby. Je ideální kandidátkou pro naše učení/naši filosofii. Myslím, že je velká šance, že by přišli: Kvůli propagaci jejich idejí a kvůli satisfakci za úsilí, jež vynakládají. Snad by jim nevadilo, že by museli z Brna do Prahy.
2)Související věc. Vím, že jste sledoval pochybné vládní kovidstatistiky. Viz třeba články o trapném státním PSu (to je zkratka). NEvím jestli to víte, ale už mnoho mnoho týdnů v ČR vůbec nemají být pandemická opatření. Žádné roušky, zákazy, omezení, prostě absolutně nic. Počítal jsem, jaký je násobek mezi nakaženými kovidem v ČR a vyhlášením chřipkové epidemie, a dle tohoto článku mi to vychází na 271x. :D Chřipková epidemie je vyhlášena při 271x vyšším počtu nakažených než bylo na začátku června. Více zde: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Jana-Zwyrtek-Hamplova-Podany-dalsi-zaloby-proti-opatrenim-vlady-669827